niedziela, 5 marca 2017

Notka-espresso: Manifa z okazji Dnia Kobiet

Dziś 5 marca w godzinach popołudniowych ulicami Warszawy i w pobliżu Pałacu Kultury przeszła Manifa - w tym roku pod hasłem: "Przeciw przemocy władzy. Dość wyzysku reprodukcyjnego" . Manifa , to marsz organizowany co roku przez Ogólnopolski Strajk Kobiet z okazji Dnia Kobiet. Marsz ten odbędzie się ponownie 8 marca.




Zdjęcia udostępnione dzięki uprzejmości mojej asystentki ;)

Popieracie ideę takich corocznych pochodów kobiet?
Czy przeszkadzają Wam tęczowe flagi na tego typu zgromadzeniach?






2 komentarze:

  1. Tęczowe flagi? Ja trzymam się prostej zasady: nie obchodzi mnie kto z kim śpi i nie lubię jak ktoś zagląda do mojego łóżka.
    Generalnie w Strajku Kobiet uczestniczą ludzie (nie tylko kobiety) o różnych poglądach - spektrum jest szerokie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy przyłączyłabyś się czynnie do strajkującej grupy kobiet, gdybyś miała taką możliwość? Czy czujes się w Polsce dyskryminowana jako kobieta?

      Usuń